ویژگی محصولات آرایشی، هایلاتر، کانسیلر و سایه چشم خوب چیست؟
در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

ویژگی محصولات آرایشی، هایلاتر، کانسیلر و سایه چشم خوب چیست؟

یک شنبه 13 مهر 1399 ساعت 15:50 | بازدید : 118 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

محصولات آرایشی همواره جز کالاهای محبوب هر خانمی فارغ از سن و سالش است. در اینجا درباره سه محصول پر کاربرد هایلایتر، کانسیلر و سایه چشم صحبت خواهیم کرد. با ما تا انتها همراه باشید تا به شما خواهیم گفت چرا خرید هایلاتر و کانسیلر و سایه چشم مهم است.

هایلایتر چیست و مورد مصرف آن کدام است؟

از بهترین محصولات آرایشی، هایلایتر است. البته استفاده از آن اختیاری است. اما باید بدانید که در صورت داشتنش، جذابیت و سرزندگی چهره‌تان دو برابر خواهد شد.

میکاپ آرتیست‌ها از این محصولات آرایشی برای لیفت کردن و کانتور کردن قسمت‌هایی از صورت استفاده می‌کنند. قبل از استفاده، باید از موادی مانند فوندیشن، کانتور و در صورت دلخواه برنزه کننده به عنوان زیرساز آرایش استفاده کنید. برای این منظور باید:

  • در ابتدا رژگونه بزنید: یکی از رنگ‌های مورد علاقه رژگونه خود را انتخاب و با براش روی گونه‌های خود بزنید.
  • در نظر گرفتن ساختار صورت: بهترین قسمت‌ها برای استفاده از هایلایتر، گونه‌ها، زیر استخوان ابرو، پایین مرکز بینی، روی پیشانی، بالای لب و چانه است.
  • تنظیم میکاپ: اسپری فیکساتور را دو یا سه بار به منطقه‌های هایلایت شده بزنید. همچنین می‌توانید از یک بلندر مرطوب، استفاده نمایید.
  • استفاده از ابزارهای مناسب: برای استفاده از هایلایترهای کرمی یا مایع، از براش‌های سفت‌تر استفاده کنید. براش‌های معمولی برای هایلایترهای مایع مناسب است.
  • توجه به زیرسازی: زیرسازی مناسب با یک هایلایتر، جذابیت و درخشندگی پوست را افزایش می‌دهد.
  • به جای کانتور، هایلایتر کنید: می‌توانید مقداری از آن را تنها روی استخوان گونه بزنید تا دیگران جذب صورت شما شوند.

 

نکته مهم: می‌توانید از هایلایتر در طول روز بیشتر از همیشه استفاده کنید. اما برای شب نمی‌توان بیش از حد استفاده کرد، زیرا باعث برق غیرطبیعی و نازیبا روی پوست شما می‌شود.

 

در خرید هایلایتر، پرکاربردترین محصولات آرایشی، توجه به چه نکاتی ضروری است؟

1-                 توجه به نوع پوست خود: اگر پوست چربی دارید، پودر هایلایتر بهترین گزینه است. اگر پوست خشکی دارید، هایلایترهای مایع یا کرمی برای شما بهترین هستند.

2-                 توجه به رنگ پوست: اگر پوست گندمی یا سفید دارید، هایلایترهایی با توناژ صورتی انتخاب نمایید. اگر پوست تیره‌ای دارید، از هایلایترهایی با توناژ طلایی استفاده کنید. هایلایترهایی با توناژ قرمز یا شامپاینی برای هر نوع رنگ پوستی مناسب است.

کانسیلر، از محصولات آرایشی پرکاربرد و بسیار محبوب

کانسیلر ها، کرم‌پودرهای فشرده روشن و رنگی هستند که شما می‌توانید آنها را قبل یا بعد از کرم پودر استفاده کنید. کانسیلرها انواع مختلفی دارند، ماتیکی (Stick)، کرم مانند نیمه جامد و مایع (که باید رنگ آن یک درجه از رنگ کرم پودرتان روشن‌تر باشد).

 

چگونه یک کانسیلر مناسب تهیه کنیم؟

برای خرید کانسیلر ، از جمله محصولات آرایشی پرکاربرد و مهم توجه به نکات زیر الزامی است:

  • کانسیلر زرد: مناسب برای همه انواع رنگ پوست، محو کننده لکه‌های تیره پوست، پوشانندگی تیرگی اطراف چشم

  • کانسیلر نارنجی: مناسب برای پوست‌های سبزه یا گندمگون
  • کانسیلر سبز: برای خنثی کردن توناژ قرمزی پوست اگر پوستتان جوش یا لکه‌های قرمز مادرزادی دارد.
  • کانسیلر بنفش: مناسب برای پوست‌های مایل به زرد، پوشانندگی عالی انواع کبودی‌های صورت.

 

فرم‌های گوناگون کانسیلرها:

  • کانسیلرهای کرمی: کانسیلرهای فشرده شده و قوام‌ دار، به کانسیلرهای کرمی معروف هستند. برای استفاده می‌توان از انگشت‌های دست یا برس آرایشی استفاده نمود. کانسیلر های کرمی قدرت پوشانندگی بسیار با ماندگاری طولانی دارند و ایده‌آل افرادی هستند که نیاز به پوشاندن لکه‌های پوستشان در طول روز دارند.

  • کانسیلرهای مایع، از دیگر محصولات آرایشی محبوب: همان حالت کرم پودرهای مایع را دارند. بهترین ابزار برای استفاده از آن‌ها، قلم‌های آرایشی یا اسفنج‌ها است. از این کانسیلرها برای ایجاد پوشش روی پوست استفاده می‌شود. در انتخاب این نوع کانسیلرها، کیفیت بسیار مهم است زیرا نوع ارزان و نامرغوب آن سبب ایجاد حالت پوسته پوسته روی صورت می‌شود.

  • کانسیلرهای پودری: بهترین نوع کانسیلرها به شمار می‌آیند. این نوع کانسیلرها، سطح متوسطی از پوشش را ایجاد می‌کنند. بسیاری از افراد، برای پوشش دلخواه سطح پوستشان، این مدل از کانسیلرها را با کرم‌پودر خود ترکیب کرده و سپس از آن استفاده می‌کنند.
  • کانسیلرهای ماتیکی یا استیکی: شکلی شبیه رژ لب و حالت کرمی دارند. به یاد داشته باشید برای استفاده از آن‌ها باید از انگشت یا برس آرایشی کمک بگیرید. این محصولات به دلیل حجم کوچک، در هنگام مسافرت عالی است. نوع ارزان و بی‌کیفیت آن، ماندگاری طولانی ندارد.
  • کانسیلرهای مدادی: شبیه به خط چشم‌های مدادی با فرمولاسیون کمی چسبناک‌تر از کانسیلرهای ماتیکی است. این نوع از کانسیلرها، برای پوشش‌دهی متوسط پوست مناسب هستند. استفاده از آن‌ها در تابستان و در هوای گرم مناسب است زیرا که شکل جامد خود را حفظ می‌کنند. به دلیل حجم کوچکشان، گزینه ایده‌آلی درهنگام مسافرت هستند.

 

سایه چشم خوب بخریم

چشم‌ها پنجره‌ای رو به سمت روح ما هستند؛ از این رو آراستن و جلوه زیبای آن تاثیر بسزایی روی اطرافیان خواهد داشت. سایه چشم برای قرن‌هاست که مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیش از ۱۲ هزار سال پیش، مصریان باستان از سایه چشم برای آراستن خود استفاده می‌کردند. امروزه اما سایه چشم را می‌توان در انواع رنگ‌ها و ترکیب‌های مختلف مشاهده کرد. سایه چشم پودری، سایه چشم شاین، سایه چشم کرمی و ... برخی از مشهورترین انواع سایه چشم در جهان هستند. شما می‌توانید خرید سایه چشم را با توجه به سلیقه و نیاز روزانه خود انجام دهید.

پالت های سایه را فراموش نکنید

پالت‌های سایه چشم یک گزینه خوب برای خرید سایه چشم محسوب می‌شوند. این محصولات معمولا چندین رنگ متنوع و دارای هارمونی مشابه را در خود جای می‌دهند و نیاز افراد با سلیقه‌های مختلف را به خوبی برطرف می‌کنند. امروزه تکنیک‌های مختلفی برای سایه زدن وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سایه چشم اسموکی، سایه چشم تک رنگ، سایه چشم کات کریس و ... اشاره کرد.

هنگام خرید سایه چشم می‌توان به مواردی از قبیل رنگ مردمک چشم و تناژ پوستی توجه کرد. به طور مثال، افراد دارای چشم‌های سبز رنگ می‌توانند جلوه چشم‌های خود را با کمک سایه‌های دارای تناژ نارنجی و بنفش چند برابر کنند. بهترین گزینه برای افراد دارای رنگ چشم آبی، سایه قهوه‌ای است. افراد دارای چشم‌های قهوه‌ای نیز می‌توانند هر رنگ سایه‌ای که تمایل دارند مورد استفاده قرار دهند.

برای کسب نتیجه بهتر از سایه چشم، ابتدا باید زیرسازی‌های مربوطه را به خوبی انجام داد. احتمالا شما هم با مشکل رایج پخش شدن یا کمرنگ شدن سایه چشم مواجه شده‌اید. جهت جلوگیری از این مشکل باید ابتدا از پرایمر مخصوص سایه چشم استفاده کنید. پشت پلک را با این محصول پوشش دهید تا دوام سایه چشم شما افزایش یابد. سپس از کانسیلر متناسب با رنگ پوست خود استفاده کنید. کمی پودر فیکس پشت پلک بزنید تا از ایجاد خطوط یا پخش شدن سایه پشت پلک جلوگیری شود. پس از تمام این مراحل می‌توانید سایه چشم را استفاده کنید و خیالتان راحت باشد که تا ساعت‌ها مانند دقایق اول روی پلک باقی خواهد ماند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 104
:: بازدید ماه : 101
:: بازدید سال : 559
:: بازدید کلی : 1570